РЕЄСТРАЦІЯ ЗМІН (ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЯ)

Юридичні особи

1. Зміна керівника; зміна відомостей про керівника:

  • підготовка статутних документів (рішення/протокол, наказ про призначення, звільнення, довіреність);
  • юридичний супровід підписання документів у нотаріуса;
  • подання документів державному реєстратору;
  • повідомлення про прийняття нового керівника на роботу до податкових органів;
  • підготовка та подання документів для перереєстрації юридичної особи у контролюючих органах.

 

2. Зміна складу засновників/учасників; зміна відомостей про засновників/учасників:

  • підготовка статутних документів (договір купівлі-продажу корпоративних прав, акт приймання-передачі корпоративних прав, нова редакція  статуту, рішення/протокол, довіреність);
  • юридичний супровід підписання документів у нотаріуса;
  • подання документів державному реєстратору;
  • отримання Відомостей з ЄДРПОУ (статистика).

 

3. Зміна найменування/юридичної адреси/КВЕД:

  • підготовка статутних  документів (нова редакція статуту, рішення/протокол, довіреність);
  • юридичний супровід підписання документів у нотаріуса;
  • подання документів державному реєстратору;
  • підготовка та подання документів для перереєстрації юридичної особи у контролюючих органах;
  • отримання Відомостей з ЄДРПОУ (статистика).

 

4. Зміна відомостей про підписанта:

  • підготовка рішення/протоколу, довіреності;
  • юридичний супровід підписання документів у нотаріуса;
  • подання документів державному реєстратору.

 

5. Приведення статуту у відповідність до чинного законодавства:

  • підготовка статутних  документів (нова редакція статуту, рішення/протокол, довіреність);
  • юридичний супровід підписання документів у нотаріуса;
  • подання документів державному реєстратору;

 

ФОП

1. Зміна відомостей про ФОП.

2. Зміна видів діяльності ФОП.

3. Припинення.